בדיקת דירה

בעודנו עומדים מול נכס חדש, אנו רוצים לוודא כי הוא אכן תואם את ציפיותנו. דרך אחת לוודא זאת, היא לבצע בדיקת דירה באופן יסודי וסבלני על מנת לבדוק ולאתר אם ישנם ליקויים בנכס. זאת, תוך שימוש במכשירי בדיקה הולמים. אך לא אלו הם מכשירי הבדיקה שמאתרים את הליקויים, אלה הם המהנדסים הבודקים אחר הליקויים שאולי אפילו אינם גלויים לעין בלתי מקצועית. כל זאת ועוד, בכתבה הבאה.

איתור ליקויים בדירה?

בשורה התחתונה, בכל הנוגע לבדיקת דירה, הוא כמובן איתור הליקויים בדירה. בין אם מדובר בדירה חדשה מקבלן או דירה מיד שנייה, שכבר התגוררו בה בעבר – ניתן להביא צוות מוכשר של מהנדסים אשר עוברים הכשרות תקופתיות, מתעדכנים באופן שטוף בשיטות עבודה ובתקנים רלוונטיים, על מנת לבצע עבודתם נאמנה. ובכך, ביכולתם לזהות ליקויים באופן מקצועי, גם אלו שלא בהכרח גלויים או ברורים לעין. כתוצאה מהליך בדיקת דירה שכזה, ניתן לקבל חוות דעת אשר נחתמת בידי מומחה ומהנדס מבנים – חוות דעת קבילה משפטית.

נאמנות ללקוח המזמין את הבדיקה?

יתרון נוסף בהזמנת שירות בדיקת דירה הוא היכולת לקבל שירותיהם שסך נאמונתם הוא ללקוח, ושירותיהם ייעודים לעניינו. לאחר שישלימו המהנדסים את הבדיקה, הרי שהם יעברו עם הלקוח בדירה עצמה על מנת להציג לפניו את הליקויים אשר התגלו ואכן יפורטו בהתאם בחוות הדעת אותה הלקוח יקבל בהמשך. מדובר בחוות דעת מקצועית, רוויה בתמונות רלוונטיות ומכילה המלצות לתיקון – לרבות הערכת מחיר לתיקון. תוך שחוות הדעת מתבססת ומסתמכת על תקנים וכללי מקצוע. וזאת, על מנת לסייע ללקוח להציב מול הקבלן טענה כי מדובר בליקויים מהותיים ומוצדקים, אשר מחובתו לתקנם כדין. ובכך, להימנע מחשיפה לתביעות משפטיות שלא לצורך.

קשר מתמשך עם חברת הבדיקה?

בקיצור, יש אפשרות לקבל מעטפת שירותים מלאה ומקיפה. לאחר שהלקוח מקבל את חוות הדעת, הקשר עם החברה אשר מעניקה בדיקת דירה יכול להימשך עד לרוויון ושביעות רצון, מבלי הגבלת זמן. כלומר, ניתן לקבל מענה על שאלות, להתייעץ ולהיעזר  בניסיון המקצועי של החברה, כמו גם בדרכי טיפול רלוונטיות לתיקון המוצע. ובמידה ורוצים, ניתן גם לקבל ליווי משפטי ממשרד עורכי דין העובד עם משרד המהנדסים, באם יש רצון לנקוט בפעולה משפטית בעת רצון.

מה שחשוב, לדעתנו, באשר לחברה אשר מציעה שירותי בדיקת דירה, הוא האחריות והמחויבת המוחלטת והבלעדית עבור הלקוח. ולא רק זה, אלא שלאותה חברה תהיינה התמחות מקצועית באמת באיתור ליקויי בנייה. זאת, מתוך ניסיון עתיר ועשיר, ידע מקצועי מתעדכן באופן אקטיבי ושוטף ומעין איכות של יסודיות ומיקוד במשימה.  לקוחות החברה, יכולים לצפות שהבודק מטעם החברה, המבצע את הבדיקות וחוקר את הדירה -יהא נא זה שגם יכתוב את חוות הדעת. ועל פי כן, יהווה הסמכות הבלעדית למענה על שאלות.

קראו עוד

מידע מקצועי

בדיקת דירה

בעודנו עומדים מול נכס חדש, אנו רוצים לוודא כי הוא אכן תואם את ציפיותנו. דרך אחת לוודא זאת, היא לבצע בדיקת דירה באופן יסודי וסבלני

מידע מקצועי

בדיקת דירה יד 2

בדיקת דירה יד 2 נועדה לאנשים שמצאו דירה שאיננה מקור ראשון מקבלן, משמע – אין עליה אחריות קבלן. כך שאם יתגלו ליקויים בדירה, זה לא

לקבלת יעוץ השאירו פרטים ונחזור אליך: